En fredag i november

Ja jag var ju inte duktig på att fortsätta skriva efter mitt uppehålls-inlägg. Men det blir så, man har så mycket att skriva men man orkar inte när man väl sitter här..haha!

Fredag idag, älsklingen drog precis till stan för att träffa sin pappa. Och jag ligger kvar i sängen och bara degar trots att kl är 14:13!! Äsch..väntar på Jessica som kommer och gör mig sällskap snart, skönt.
Satt och kollade på Vampire diaries , älskar serien än! Jag har alltid fastnat när jag väl tittar men aldrig kollat klart. Men nu har Kris också börjat kolla (eller det var ett tag sedan) men då jänns det lättare att hänga med eftersom han sköter nedladdningen och de :) ! Så blev två avsnitt med frukost i sängen. 
Kvällens planer verkar inte komma, det ända jag vet att hoffe har en hel påse med öl här, jag har en vinare och det är fredag. Kan i stort sätt sluta hur som helst. 
Jag måste vara i säng i tid dock, senast två-tre eftersom jag ska till Tb's i tumba och jobba på lunchen imorgon bitti. 
Några skvätt får man väl ner sig ikväll ändå:)


Kanske dags att hoppa in i duschen och gå upp på riktigt nu..haha latmask som jag är, skrattar åt mig själv liksom. 
Jag skriver när jag kan igen , besos så länge


Bless / Katta
-
Bild på mig och min negrito från senaste kryssningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0