God morgon.

Söndag..regn och grått. Det positiva är väl att jag inte är bakis idag så jag mår bra. Åt nyss en god frukost med Amor, det blev tomat och tonfisk röra på macka sen toastade vi dom..mums! Blev jävligt mätt måste jag säga. 
Imorgon är jag ledig från skolan, skönt! Men då får jag se till att plugga alla dessa jobbiga ämnen..fyfan.

Älsklingen sitter breve mig och spelar som vanligt, min nörd. Men jag ska inte säga så mycket jag sitter och dregglar efter alla snygga kläder från Nelly. Råkade se en snygg klänning och fastna på sidan, så mycket snyggt men så mycket cash. Suck..satt och kika efter en nyårs klänning. I år vill jag ha något snyggt men enkelt, hittade denna som troligtvist jag ska beställa när jag kan. Om den iinte är slut dvs..

Som sagt enkel men snygg..kanske lite väl för kort? Hmm vet inte, det är mer än en månad kvar till nyår så hinner nog hitta något annat om jag ångrar mig. 

Nä nu ska jag försöka plugga lite..inte för att det kommer att gå men men..

Besos så länge! / Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0