God morning!

Shu! Vilken sömnlös natt jag har haft, vet inte vad det kan bero på. Jag kan somna en viss tid men vakna mitt i natten och får sjukt svårt att somna om. Värst är när jag ska upp kl 6 som jag skulle gjort idag men det blev att jag försov mig istället. Nu är jag iallafall i plugget och gör en hotell presentation. IT SUCKS! 
men what do to liksom. 

Gårdagen var helt okej, vi spenderade nästan hela dagen med valparna sedan tog vi en promenad och köpte godis och chips, jävla tjockisar vi är jag och amor. Det får jag pina för nu, känner mig godis mätt att jag knappt fick i mig något i morse förutom en kopp kaffe, not okey! Får vänta en timme till lunch, inte för att skolans lunch är något att hurra för men fan vad jag klagar. 
Satt och fundera på saker jag skulle vilja köpa och bland annat är det att göra nya naglar och köpa nya jeans. Får se när månaden är slut.

Idag ska jag boka Poledancing till mig och Jessica, vi fick det i present av våra girls för ett bra tag sedan men aldrig bokat någon tid. Men nu börjar jag bli riktigt sugen på det eftersom jag aldrig testat, förhoppningsvist kan vi göra det nu på torsdag..aja slut snackat. Skriver när jag kan! 

Jag i morse men min kära morgonrock..

Hoppas ni andra får en toppen dag! =)
Bless / Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0