Hej måndag

Hallå hallå. Trött tjej som skrivet det är måndag morgon och strax ska jag bege mig till plugget, fyfan. Har totalt missat att jag har prov om politik, demokrati och riksdagen..det suger.
Min helg var helt okej även fast jag och Älskling missade SHM och även fast jag har fått hela helgen se på min fb bara massa snack om hur bra dom var så hade jag och amor en ganska mysig helg ändå. I fredags så åkte min fruga Michelle hit för att dricka så vi drog till vår kompis Linus några stycken och drack, sedan var tanken att vi skulle gå förbi Salems fisk och sushi för att fortsätta supa men det var stängt så vi fick tragiskt nog sitta på pizzan och ta några öl. Men så farligt var det inte, det blev roligare när Wiman och Micke sjöng sommar tider på karaoken, haha. Sedan drog vi tillbaka till linus, därifrån tog en cok full Katta och än väldigt full kristoffer taxi hem. Elli och Micke gjorde oss sällskap för dom skulle ändå mot samma håll, i taxin bestämmer vi att elli som tjatar så mycket ska få se valparna hemma och jag gnäller om att vi ska va tysta, kl var ju trots allt 3 på natten. Men givetvis behövde vi ej vara så tysta eftersom dom satt och drack hos mig med så det blev efterfest hos mig istället haha! 

På Lördagen så var vi hos mig hela dagen och umgicks med min familj, stolt över mitt hjärta som ställde upp. Blev lite fylla där med , mest för amor och pappa. Haha! Igår hade vi en mysdag, vi åt middag med min familj igen och sedan laddade vi ner en film och åt massa godis till. Well well, har inte mycket mer att säga än att hoppas veckan blir great!

Bless / katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0