Oktober 2012


Mina kära vänner..
Nu har det gått flera månader sedan jag skrev ett inlägg här. Satt och bläddrade igenom gamla inlägg och det har hänt en hel del bra och dåliga saker fram tills nu. Det är sjukt hur man förändras som person och hur så mycket som en gång betytt något stort knappt finns i min tankekarta idag. Men det är väl så, tiden säger allt. 

Jag idag? Fortfarande samma glada tjej men med sunt förnuft..(försöker) Idag är jag 18 , går sista året i gymnasiet hotell linje. Jag bor fortfarande in the hood salem men så fort jag kan så ska jag hitta mig en lägenhet och byta ort. Även om jag älskar salem, det är här man har sina bästa minnen och det var här man träffa väldigt viktiga människor som är med idag. 


Egentligen är allt som det brukar, vi är kvar i samma cirkel och livet ställer oss dagligen för olika spratt vi måste förstå att inte luras av. Standard.

Jag har inte en aning om hur länge jag kommer orka blogga eller ens lägga ner någon tid här. Men jag ska försöka så gott jag kan att hålla bloggen vid liv ett tag framöver..
Jag kommer som vanligt blogga om min vardag, tankar, åsikter, musik, kläder, you name it. Allt mellan himmel och jord som kretsar mitt liv. 
Här kommer några minnen från det senaste året som fastnade på bild. Enjoy 

Jag och mina underbara tjejer hade en awesome vintertid då energin var på topp och festligheter stod på listan, inget kan ersätta dessa underbara månader.






Hittade kärleken och blev tillsammans med min underbara Kristoffer i samma veva som vintern började ta slut




Våren spottade ut vintern och började välkomna sommardagar



Sommaren var äntligen här. Energin var tillbaka och det var en helt ok sommar except från det keffa vädret.




Japp..Och nu är hösten här och vi förbereder oss för en lång, förjävlig vinter.


Besos Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0